home > Nieuws > Facta scoort een 8,1 voor klanttevredenheid in 2016!

Facta scoort een 8,1 voor klanttevredenheid in 2016!.

13
02

Facta wilt zich blijven ontwikkelen en kan dit alleen met de input van haar klanten.

In december hebben wij ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uitgezet. Het doel van het onderzoek was dan ook inzicht te krijgen, in hoe onze klanten Facta zien en waar de verbeterpunten liggen.

In onderstaande Infographic hebben wij de bevindingen uitgewerkt. Enkele verbeteracties zullen snel zichtbaar zijn, andere verbeteracties zullen op lange termijn bewerkstelligd worden.

Blij en trots
We zijn erg trots op de uitslag. We zijn blij vast te stellen dat u ervaart dat onze kernwaarden ‘Afspraken nakomen, In één keer goed, Klantgericht –en flexibel handelen, en Samenwerken’ daadwerkelijk kenmerkend zijn voor onze samenwerking. Jullie advies aan ons was: ‘doorgaan met hetgeen we doen’.

Uitdagingen
Onze uitdaging voor 2017 is om een nóg hogere waardering te krijgen. Hiervoor zijn er een aantal concrete tips en aanbevelingen aan ons gegeven. Daar gaan we natuurlijk mee aan de slag. Zo zullen wij onderzoeken wat een verdere digitalisering van onze bedrijfsprocessen kan bijdragen aan het verbeteren van onze communicatie.

We willen u hartelijk danken voor de genomen moeite om ons te helpen met het verbeteren van onze dienstverlening. Heeft u vragen en/of opmerkingen met betrekking tot het onderzoek? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

KTO Terugkoppeling FACTA 

‚Äč