home > Nieuws > Facta krijgt van klanten een 7,8 voor haar dienstverlening

Facta krijgt van klanten een 7,8 voor haar dienstverlening.

05
01

Eind 2015 hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek gehouden.

Omdat Facta streeft naar een constante verbetering van haar dienstverlening, hebben wij eind 2015 een klanttevredenheidsonderzoek gehouden.Het is voor ons van groot belang om in te spelen op de behoeften van de klant en wij willen graag weten hoe de klant “Facta” ervaart.

Volgens de resultaten is Facta erg klantgericht, flexibel en zijn onze kernwaarden "Afspraak is afspraak" en "In 1 keer goed" zeer duidelijk terug te zien in onze dienstverlening. Op een schaal van 1-10 krijgt onze dienstverlening een gemiddelde waardering van 7,8! Op dit cijfer zijn wij erg trots, maar laat altijd ruimte over voor verbeteringen. Wij hebben dan ook enkele verbeterpunten  van onze klanten ontvangen en zullen dit zeker op gaan pakken.